آرادآراد، تا این لحظه: 12 سال و 11 ماه و 28 روز سن داره

آراد ني ني ناز ما

اولين تپش قلب تو

1389/11/10 11:11
نویسنده : bahar
206 بازدید
اشتراک گذاری

 

هنوز نمي دانستم كه آمدن  تو واقعيت دارد يا نه ، هنوز باور نكرده بودم كه تو آمده اي ! هيچوقت تا زمانيكه چشم از دنيا ببندم آن روز را فراموش نمي كنم. همان روز كه ديدم قلب تو مي زند  25/7/1389 بود . تا ديدمت هيجان زده شدم قلب تو مثل يك گنجشگ كوچولو مي زد همان شب براي تو جشن گرفتيم و به همه گفتيم كه تو آمده اي !

تو اينجايي  http://up.iranblog.com/images/tipeqzkuu9y3bzkk4wg.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

sareh
10 بهمن 89 13:59
khaeleiee...joojooiee ..ghorboonesh beram
ziba
11 بهمن 89 9:50
kocholoOoO mocholoye man elahiii zidi biya montazeretim
پریسا
19 بهمن 89 14:54
نمی دونی چه حالی شدم وقتی این تاپیکتو خوندم . درکت می کنم منم الان هفته 9 هستم . خداکنه همیشه این قلب کوچولوش واست بتپه و قند تو دلت آب کنه . ایشالله به سلامتی این دوران رو طی کنی و نی نی ات سلامت به دنیا بیاد .